сряда, 11 януари 2012 г.

Апел!

Счупихме си фотоапарата! :(

Сложна и невероятна верига от събития доведе до трагичен инцидент, при който аз (Васко) изпуснах фотоапарата. Уви, понеже съм доста дългичък, фотото падна от по-високо отколкото можеше да понесе, милото.

Закупуване на ново фото, някак не ни влизаше в бюджета, пък и не се намираме в най-подходящата за тази цел част на света. Тук изборът е малък и са скъпи.

В тази връзка, вече приемаме спонсорство и предлагаме рекламна площ на първа страница в нашия блог.

Моля, всеки който има някакви връзки с евентуални заинтересовани да ги задвижи. Навярно, нашият блог би бил подхогящ за тур-агенции, някои списания и защо пък не някой магазин за фотоапарати.

Можете да ни пишете на е-мейла, който сме предоставили в страница За нас, или пък във Фейсбук страницата ни

Ели, Яна & Васко
Гваделупа


5 коментара:

  1. това ми е някак много познато: "Сложна и невероятна верига от събития доведе до трагичен инцидент, при който аз (Васко) изпуснах фотоапарата. "
    :P
    дано скоро се снабдите, инче всички губим гледки

    ОтговорИзтриване
  2. приемате ли един? Как да ви го пратя?
    пишете ми на petkova.gergana@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  3. http://fuji.bg/index.php/component/virtuemart/?page=shop.product_details&flypage=flypage_images.tpl&product_id=74&category_id=38 Да аз също предлагам такъв. Старичък е, не е кой знае какво, но бих могла да ви го изпратя, ако не намерите друго решение.

    ОтговорИзтриване
  4. понеже пишем с Дана МАЛкО сложно става. Пратих линк, но не излиза - апаратчето е CAnon A550

    ОтговорИзтриване
  5. Сърдечно благодарим за съпричастността и предложените фотоапарати. Засега закърпихме положението с едно апаратче втора ръка, а за старото се надяваме да намерим сервиз в някое от следващите места през които ще минем.

    ОтговорИзтриване