сряда, 2 ноември 2011 г.

Яхтстоп, имаме участник

Аху-иху-ихаха, намерих си лодка! 
В събота отплаваме за Канарските острови, при това право към остров Ланзароте, къде ме чака катамаранът Лорена. Лодката е доста сериозна- 16 метра, и капитанът Ричард е новозеландец, а те там разбират от плаване.

Не мога да повярвам колко лесно стана, срещнах Ричард на втория ден, той беше един от заинтересованите, за които вече споменах. На следващият ден ме викна на интервю и на третия, демек- днес, ми звънна в девет сутринта и каза: "Айде, мятай се :)", или нещо от тоя тип.
Може би съм късметлия, а може и да съм просто неотразим.

С това, нещата вече са ясни. Събота отплаваме за Канарите, там се нанасям на Лорена и около 15ти Ноември тръгваме да порим океана. 

Наздраве

Васко
Гибралтар


Няма коментари:

Публикуване на коментар